Iscastle

søndag, april 16, 2006

Min nye blogg

Vell itte ein del prøving, feiling og hinting om at eg bør anskaffa meg blogg, så har eg fått meg blogg:) Med god hjelp av Linda gjekk alt i boks. Takker Linda. Så nå får me se kor kreativ eg på sånn så dette her då. Når d komme t sånn internett ting e eg ikkje så veldig tekniske. D e då d e greit å ha venner som kan ein del mer enn meg så kan hjelpa. Msnen funke og bra t å spør om sånn internett ting så eg klusse t he he. Men eg begynne å bli bedre nå, så d kan jo er eg mestre dette blogg greiene heilt fint he he.

8 Comments:

  • At 16 april, 2006 22:02, Blogger Linda said…

    Bare hyggeli. Eg e jo bare gla du endeli fekk deg blogg, hehe =) Lykke te me bloggingå, hb du skrive masse, hehe =) Gla i deg, klem =)

     
  • At 17 april, 2006 00:23, Blogger Tarjei said…

    Woohoo
    du har fått blogg
    JEEIJ

     
  • At 17 april, 2006 19:48, Blogger Erik said…

    Gratulere =)

     
  • At 18 april, 2006 00:01, Blogger Silje said…

    Takker takker=)
    Jo eg ska prøva å få skreve litt på an=) Øva meg i å bli litt tekniske

     
  • At 18 april, 2006 12:47, Blogger Kjerstin said…

    Jippi!! Silje har fått blogg!! Skjønne ka du meine me sånn tekniske ting.. Greit å få hjelp av Linda!!

     
  • At 18 april, 2006 13:56, Blogger Linda said…

    Hehe, ja e bare te å spør. E bare kjekt å hjelpa =)

     
  • At 18 april, 2006 23:51, Blogger Tarjei said…

    nytt innlegg ??

     
  • At 19 april, 2006 01:59, Blogger Linda said…

    Jah! Nytt innlegg! =)

    Viss du ikkje komme på någe å skriva om, har eg någen ideer:
    - UM på lørdag
    - honnen din
    - neste år
    - ka du drive me for tiå
    - ka du tenke på for tiå
    - ka du glede deg te i framtiå
    - ka du grue deg te i framtiå
    - ka så jørr deg gla
    - ka du lige å jørr
    - osv.. vil du ha flere ideer?

     

Legg inn en kommentar

<< Home