Iscastle

onsdag, april 19, 2006

Neste skole år

Meg og Linda



Onsdag før påskeferien va eg nere på dagstur i Kristiansand sammen me Linda. D va knall kjekt!! Me va å shoppa og sprang rundt å lekte turista me å ta bilde ve siå av skulptura og diverse. Veldig kjeekt. Tror de andre på gadå syns d va litt løye. Eg va og på intervju i Strømmestiftelsens lokaler for linjå Act now med skolen Hald internasjonale senter. Intervjuet gjekk veldig greit og eg blei bare ennå mer gira på å gå på skolen. De sa at det va 60 søkare på 14 plasser og at eg sko få svar før 1 mai.
Nå har eg gått å venta i spenning på om eg fekk ein av plassene. Så kom den kjekke telefonen om at eg va komt inn.
JIPPI!! EG har vert heilt i skyene i heila dag. Så seinare får eg veda kor eg ska og me kem. Glede meg super masse. Så nå e neste skoleår klart=)



Eg teste ud ride mulighedene på
denne flotte hesten.











Me fant og någe kunst skulptura som Linda
posere på:)

11 Comments:

  • At 19 april, 2006 21:24, Blogger Linda said…

    D va ein nice tur! Konge! Å me fekk tatt masse kule bilder! Fornøyde me dagen! =)

    Å gralla kjempemasse ein gang te me at du kom inn. Komme nok te å savna deg kjempemasse når du reise fra oss. Men eg e veldi gla på dine vegne =)

     
  • At 19 april, 2006 22:40, Blogger Kjerstin said…

    GRATULERA KNALL MASSE SILJE!!! Eg viste du ville klare det! WoW! Stakkers bror din nå, blei elnger enn Nærbø dette..;)

     
  • At 20 april, 2006 15:13, Blogger Erik said…

    blub blub blub ?

     
  • At 20 april, 2006 19:19, Blogger Tarjei said…

    GRATTIS eg sa oddsen din va god

     
  • At 20 april, 2006 20:44, Blogger Linda said…

    Ja Silje e så flinke så! =) Eg visste hu kom inn. De sa jo at d va en bra søknad og et sterkt intervju. Du passe perfekt te dette Silje! Ikkje glem å blogga! Låve eg ska lesa =) Glede meg allerede te å lesa på bloggen din om alt du oppleve der du ska =)

    Men nå me finna på masse kjekke ting mens du ennå e hjemma. Husk at du har et gavekort du ikkje har brukt ennå =)

     
  • At 20 april, 2006 21:55, Blogger Silje said…

    Takker takker=)
    Ja d blir litt lenger enn Nærbø ja. Roger reise jo hvis han komme inn i militæret, så då blir d bare Jørgen igjen.
    Ja eg ska skriva masse blogg=)
    Å eg må bruga gavekortet mitt ja. Jippi. Har du någen forslag??

     
  • At 20 april, 2006 22:02, Blogger Silje said…

    Ja komme t å savne dokke og!!!
    Men me må skriva maila og så ska eg skrive på blogg, satse på der e bra internett der eg havne;)

     
  • At 20 april, 2006 22:41, Blogger Linda said…

    Hmm, d må du finna ud =) hehe =)

    Internett e en goe ting, hb de har d der! =)

     
  • At 21 april, 2006 21:24, Anonymous Anonym said…

    Vett ikje om eg skal gratulera deg eller om eg skal grina litt. Det blei ganske mye lenger enn Nærbø dette :-( Gjett om me komme te å savna deg!!!

     
  • At 22 april, 2006 13:31, Blogger Gunn said…

    Jah det flotta kreative gAvekortet som du fekk av oss heheh det går vel snart ut på dato eller kva?

    Du kan jo bruka det på å gå ut med oss ei helg så får me visa deg korleis me oppførar oss ute;)

    Eksemplarisk sjølvsagt:P

     
  • At 22 april, 2006 16:32, Blogger Linda said…

    Hehe, sjølvsagt =)

     

Legg inn en kommentar

<< Home