Iscastle

lørdag, april 22, 2006

Klovne kunster=)

I går hadde me drama på mearbeiderfest i Gandkirken. Eg skolle ver klovn i dramastykket vårt, så eg gjorde meg klar litt tidlig for mikrofonen måtte teipes på mitt håve, siden eg visstnok e litt liden i håve he he. Så me fant ut at me tar bare på klovnesminken og litt tidlig. Har ikkje fått så mange smil og folk som kikke litt sånn me smil og sikkert me tanken hææ ka skjer=) veldig løye. Spesielt siden d va ein del unga som hadde vert der tidligare på dagen på et eller anna, så de kikka i allefall skeptisk på meg he he. D va og komt hjem någen som har vert i Gand før som nå e i Spania i sjømannskirken der, han eine møtte eg på kjøkkenet der han hilste på de han kjente, så komme eg inn og han hilse og seie at her va d jo ein klonv og, Petter sa då at ja d e jo sånn ungdommane kler seg her he he. Så hadde me dramaet. D e fyste gong me har manuskript og et drama som e laga av andre. Dette drama va fra Willow creek. Så då fant eg ut at eg kan jo lera replikker og eg greie å huska de på scenen og. Fordel:) Så d va veldig kjekt!!! På forhånd trodde eg at d sko ver 160 stk, men har sett på bloggen t Linda i dag at der va 191 folk, med oss i dramet. Jaiks d va så mange som såg på oss he he. Godt eg fekk veda d i dag og ikkje i går=)
Å dokke andre som va me i dramaet, Super duper jobb. Dokke e gode. Me e så heldige som har ei så flotte drama gruppa!!
Um si dansegruppa dansa og. De va knall flinke.

Å eg må bare sei her og... I morges blei eg vekka av kom å se Skorpionen har fått unga. Hæææ Skorpion unga ehm ka... Joda lillebror min Jørgen sin Skorpion har fått fira unga ( me tror d e fira) Så nå e d å prøva å fostra opp unga her he he. Så de må få mygglarva jam jam. Så seinare komme d bilder, hvis ikkje morå spise de, d håpe me hu ikkje gjør. Stilig me Skorpion unga.

10 Comments:

  • At 22 april, 2006 11:57, Blogger Kjerstin said…

    Skopion? Æææ.. Hehe! Sko gjerna ha sitt dramstykke dokkas! Dokke e så flinke altså!

     
  • At 22 april, 2006 12:44, Anonymous Anonym said…

    Åh,men eg e glae for at det e du Silje så ska passa på at Skorpionungane får mad,(mellarver usj og æsj), den nesta ugå mens eg e på ferie :-)

     
  • At 22 april, 2006 14:00, Blogger Silje said…

    Takker=)
    Jadå null problem he he. De larvene e jo ikkje så galne, bare eg sleppe å ta på Skorpionen så e alt i orden:)
    D ska nok gå fint, blir spennande å se om Skorpionen får fler unga.

     
  • At 22 april, 2006 15:13, Blogger Linda said…

    Eg å Johan blei ståane å snakka litt igår kvell, så me blei någen av de siste så jekk. Så me hørte at de spørte kor mange så kom. Å då sa de at d va 191 mennesker. Men d e jo ikje så stor forskjell fra 160 då.. Bare 31.. hehe.. Men me har aldri hatt drama for mer enn 60-70 stk, så d va litt spesielt ja =) men alle gjorde en goe jobb, heilt fantastisk! =)

    Så kult at dokk he fått skorpionongar, vett ikkje om eg vil se de i live, greit på bilde, mn eg e ikkje så gla i sånne krypdyr..hehe. Lykke te me madingå (någe eg ivertfall ikkje vil se på, hehe!)

     
  • At 22 april, 2006 16:34, Blogger Erik said…

    Oii, skorpioner=) Stiligt må eg sei, men kan ikkje de bida litt hardt ?

     
  • At 22 april, 2006 16:35, Blogger Erik said…

    Foresten, du ska ikkje få deg gullfisk skjøl ?...

    blub blub blub

     
  • At 23 april, 2006 18:02, Blogger Silje said…

    Denne typen skorpion som Jørgen har e ikkje gidtig. Giften e maksimalt som et bistikk. Å nei eg har ikkje tenkt å få meg gull fisk=)

     
  • At 28 april, 2006 22:15, Blogger Gunn said…

    hmm eg trur det er på tide med nytt innlegg:P

     
  • At 29 april, 2006 10:32, Blogger Linda said…

    Oppdatering! =)

     
  • At 01 mai, 2006 18:19, Blogger Linda said…

    Stakkar den skorpion-ongen så blei spist igår :S

     

Legg inn en kommentar

<< Home