Iscastle

onsdag, mai 03, 2006

Aldri sei aldri=)

Eg ska slutte å sei aldri, aldri=) Før så likte eg ikkje trening i d heila tatt. Ballspel va greit så lenge d ikkje blei någe me vekter, situps, pushops og sånt. Eg sa at eg sko aldri begynne å trene utenom ballspel. Så eg skreiv til og med på russekortet mitt: "Det e bedre å ligge på sofaen, enn å ha sofaen på ryggen":)
Men nå så syns eg d e veldig kjekt å trene. Spesielt TBC=) Og KRIK e jo og knall kjekt då, masse ballspel og d lige me=)






Ein annen ting eg sa eg aldri kom t å liga va fotball. Eg syns d va så lide kjekt å se på fotball kamp. Men så fekk meg og Linda billetta så Johan hadde, og gjekk på Viking kamp. D va jo knall kjekt. Så sist lørdag så gjentog me suksessen. Linda, Gunn og eg gjekk på viking kamp på stadioen, d va knall kjekt=) Men viking tapte sukk. 2-1 t Start. Men Viking skårte i allefall det d fysta målet. Og d va ganske kjekt. Satt på andre rad bak mål og hadde super utsikt. Så me må på mer Viking kamper=)


Bilde på siå e Gunn og Linda på kampen








Meg.

1 Comments:

  • At 03 mai, 2006 21:18, Blogger Linda said…

    Ja eg vett! Eg og har fonne ud d. Før hata eg fotball, mens nå glede meg allerede te neste kamp me ska på =) Jeeei =) Va skamkjekt!

     

Legg inn en kommentar

<< Home