Iscastle

onsdag, mai 10, 2006

Endelig vant Viking

Den 8. mai va eg så heldige å få ver me min bror Jørgen og kameraten hans på Viking kamp. Jørgen hadde fått gratisbilletta t oss, så d va veldig gilt.
Viking spelte mot Molde og d va knall spennade. D va ei måga og som ville få me seg kapen så hu landa på banen med flere annledninger he he og gjorde litt i fra seg me d sama.
D va ein utrlig kjekk kamp, for Viking vant 3 - 1 mot Molde. Hipp Hurra=)
Sist kamp eg va på me Linda og Gunn så va d ein spelar nummer 27 som blei felt veldig masse og fekk ikkje brukt sjansane sine t å skåra. Men denne gangen fekk han skårt to mål=)
Så itte d fysta målet kom han å dansa på sielinja he he=)

2 Comments:

  • At 10 mai, 2006 22:03, Blogger Linda said…

    Typisk at de vinne når me ikkje va der.. kanskje me bringe uhell.. Elle d må ver Gunn sin feil då, siden de vant når eg va de fuste gangen. Alt e Gunn sin feil!

    Va på tide at han nummer 27 scorte, han hadde sååå mange sjanser sist kamp, men klarte d ikkje.. Jaudå

     
  • At 11 mai, 2006 21:17, Blogger Gunn said…

    Hey hadde eg vore nærtagen hadde eg vore skikkeleg såra og vonbroten no!!!! Men sidan eg ikkje er det så HEHEHEHHE

     

Legg inn en kommentar

<< Home