Iscastle

lørdag, juni 17, 2006

Endelig sommar!!!!!



Endelig e d sommar. Me har begynt å få litt varme i lufta, kor lenge enn d vare her på Vestlandet då. Men d må nydast mens me har d. Så sist helg når me va på hyttå t mormor og morfar me de eldste i rr-laget blei d masse bading. Eg bada fem gonge mens eg va på hytta, d gjorde Gunn og, mens Linda bada seks gonge. Knall herligt me bad i sjøen. I allefall nattbad, d va herligt. Bading d hørre sommaren t:) Helst masse bading og t alle døgnets tider:)



Linda og Gunn e uti og nyde vannet


Ein ting t så hørre sommaren t e Melon. Å i år har eg lert ein nyde måde å inta melonen. Me tar ein Gunn seie me, for dette har me lert av Gunn:) Du tar ein stor del melon, ei skjei og digg inn. E veldig å anbefala.


Et anna viktig sommar tegn d e jo sjølsagt jordbær. Eg lige best å spisa de me sukker, fløte og melk, elle vaniljesaus elle is. Jordbær e bare så godt:)


6 Comments:

  • At 17 juni, 2006 13:18, Anonymous Anonym said…

    God Morgen =)

    Jordbær og Melon såg så nam ut!!

    Synd dokker e flinke så klare å bada på alle døgnets tider =)

     
  • At 17 juni, 2006 19:01, Blogger Gunn said…

    JA den hytteturen var digg:) og tenk eg og linda har holdt badinga ved like heilt sidan då, minst ein gong til dagen;) gudd det

     
  • At 18 juni, 2006 12:08, Blogger Silje said…

    ja dokke har vert flinke å bada:)
    Knall herligt med nattbad i går:)
    Bading e digg.

     
  • At 18 juni, 2006 13:01, Blogger Linda said…

    Jepp =) Kjekt å bada, å så e dgudd trening =) Melon å jordbær e skamgodt, når me spise d, vett me at sommeren e her =) Å morellar! Nam!

     
  • At 18 juni, 2006 13:24, Blogger Silje said…

    ja moreller hadde eg glømt. De e knall gode!!!

     
  • At 19 juni, 2006 18:48, Blogger Kjerstin said…

    Så enige bading, vannmelon og jordbær e så sommer! Nam!

     

Legg inn en kommentar

<< Home