Iscastle

torsdag, juni 08, 2006

SEGA


Åhh eg e så fornøyd:) Før når eg va liden så hadde me den kulaste tv-konsollen. Me hadde SEGA. Å d e jo bare så sjef me SEGA. Meg, bror min og mor mi spelte masse SEGA. D va nesten litt sånn at me sloss om an;) Spesielt Sonic og Alex The Kidd va kjekke spel. De e någen av de beste spelå eg har spelt.
Her va d ingen super grafikk, men digg nok. Der va ikkje 3D, men kem trenge vell d, når en går seg vil i 3D. D e jo så mye bere å bare kunne gå rett fram og rett t bage. En har jo så mye mer kontroll. Sånn så de gamle Mario spelå, de va og fantastiks kjekke. 3Den gjør bare at en blir forvirra og ikkje skjønne kor ein e henne:)

Å i dag va eg på Toys R us og kjøpte sånne kontrolla så ein bare plugge rett i tven og spele. Heilt geinialt. Men d mest geniala at de hadde Sonic. Weee. Å de hadde ein annen versjon av Alex The Kidd som sikkert og e diggbart. Så kom¨å leg hos meg:)



Her e Alex The Kidd. D va knall sjef. Litt vanskelig t å begynna me. Men veldig bra lagt.

7 Comments:

  • At 09 juni, 2006 10:58, Blogger eple said…

    :D Eg huske den eine levelen, trur eg! Spekte d sist for... 10 år si, iaffal. Truuur eg. Va der ishe et spøgelse der..?

     
  • At 09 juni, 2006 10:58, Blogger eple said…

    :D Eg huske den eine levelen, trur eg! Spekte d sist for... 10 år si, iaffal. Truuur eg. Va der ishe et spøgelse der..?

     
  • At 09 juni, 2006 11:10, Blogger Silje said…

    Jo der va någe spøkelser rundt forbi. De va knall skumle fordi de kom så fort og va vanskelige å bli kvitt.

     
  • At 11 juni, 2006 23:00, Blogger Gunn said…

    ÅÅÅ eg kjeme å spele, og sidan du sikkert ikkje treng det neste år, så kan eg påta meg å oppbevare det;)

     
  • At 13 juni, 2006 01:55, Blogger Ogrim said…

    wooo sonic e steinrått! eg har segaen ståanes i kjellaren ennå eg :) trur eg må dra han fram og spela litt snart! sånn kontroll-me-mange-spel-i-ting virke genialt, sånn trur eg nesten eg må gå te anskaffelse av :)

     
  • At 13 juni, 2006 11:31, Blogger Linda said…

    Eg komme så å spele d spele =) ikkje for å ver me deg liksom, bare for spele, hehe =) Neida =) Ser skamkjekt ud!!!!

     
  • At 13 juni, 2006 18:54, Blogger Silje said…

    Å ja d e bare så digg me SEGA, du e heldige så har den gamle!! :)
    Har prøvd de nye spela nå og blir bare ein smule hekta he he.
    D e knall løye me gamle spel.

     

Legg inn en kommentar

<< Home