Iscastle

søndag, juli 02, 2006

Nurse Betty? Nei nurse Silje;)

Endelig e eg ferdig sykepleier. Alle resultater e på plass og d gjekk godt:) Jippi. Men d e litt skummelt og. Men og veldig kjekt:)
Bildene unna e fra øvelsesavdelingen i fjor. D e nesten som ein liten sykhusavdeling, me dokker og diverse som me kan øve på. Me sko ha den siste praktiske testen når me tog disse bildene og ville ha litt minner:) Eg e inne på utsyrsrommet
I annledningen bildetaking, lekte me operasjon på vår kjekke øvelses
dukke. På bilde e eg og Kari Helen ( ei venninne i klassen min) og ei

"avdanka" sykepleier.

Meg og Kari Helene
Kari Helene

6 Comments:

  • At 02 juli, 2006 15:08, Blogger Kjerstin said…

    Så kult! Det e jo heilt vilt at du e ferdige.. !!!! Gratulera! Kule bilder!

     
  • At 02 juli, 2006 15:12, Blogger Silje said…

    Takker. Ja d e heilt rart. Føle meg ikkje voksen nok t å ver sykepleier:)

     
  • At 02 juli, 2006 15:17, Blogger Gunn said…

    nei det syns eg ikkje du er heller:) Så gje beskjed kva sjukehus me skal vera usikker på;) men først skla du jo koza deg i jalla jalla land ei lang stund:)

     
  • At 02 juli, 2006 15:29, Anonymous Anonym said…

    Du e så flinke Silje. Eg stole på deg eg =) Men ikkje ver voksen på fritiå, for då kan du heller ver et barn samen me meg å Gunn å resten av folket, hehe =)I jobbtiå kan du helle ver voksen =) Uuuuuu! Skjærgårds i mårå, å Barcelona nerme seg kvar dag! Yaaay! D bler så kånge!!

     
  • At 03 juli, 2006 16:35, Anonymous Anonym said…

    Grattis Grattis
    Mvh
    Søster alvestad

     
  • At 09 juli, 2006 23:05, Blogger Silje said…

    He he eg ska advare deg om sykehuset Gunn;)
    Takk for at du stole på meg Linda:)
    Ja eg vil nok ver barn på fritida lenge ennå:)

    Tusen takk søster Alvestad:)

     

Legg inn en kommentar

<< Home